Hej Hej hallå dagboken

Nä men se så trevligt att du tittade förbi! Det var inte igår nej! Har nog för att vara helt ärlig glömt bort bloggen litet mellan allt resande i sommar och allt jobb som blev pang på efter sommaren.Det blev ju turligt nog så att jag fick fortsätta jobba kvar på Furupark, i alla fall denna termin, och viljan är väl att jag ska få vara kvar hela läsåret, så vi håller tummarna för det! Dock är min tjänst litet omgjord: har fortfarande 30% musik, men resterande 70% jobbar jag gentemot en elev i 6:an. Så det är en liten omställning, men mycket trevligt.
Jag är överlag väldigt lycklig nu, vilket är något jag trivs otroligt med! Har ett fantastiskt jobb med underbara kollegor, har träffat världens finaste tjej som tar upp mina tankar hela dagarna, har mina fina och underbara vänner, fantastisk familj... I grund och botten är det bara en ny bostad jag saknar. Men hey - jag slipper bo på gatan, så egentligen är det mycket gnäll för lite att egentligen klaga om.Kikar bara in en snabbis denna gång, men ska försöka hinna med ett nytt inlägg imorgon!
Tack och Hej, leverpastej!/ Rebecca

Kommentera här: