Helgens bravader

Jo då, i fredags var det fest, minsann!

Jag körde all black, kvällen till ära!

Började kvällens bravader med superdupergod mat på Olles följt av bowling i sällskap av Ante, Danne och Robin. Och tänka sig - jag kom faktiskt inte sist i bowling! Vi gjorde också en fin deal mitt in i matchen att om man fick en strike så var man tvungen att spänna armarna och skrika "This is Sparta!!". Jag och Ante fick en varsin strike därefter och fullföljde vårt uppdrag med lite uppmärksamhet av okända människor som vinst. Haha!
Därefter drog vi oss ut till Hertsön där kvällens fest fortsatte. Frida och Daniel joinade oss direkt efter Olles, och senare på kvällen blev det också finbesök av Fridis och Gustav. En mäkta rolig kväll, en brottningsmatch mellan mig och Ante som visst slutade med en axel på min snok (haha!), en jäklarns massa alkohol förtärdes, fat bastard-bilder togs, och förfesten som blev fest som blev efterfest tycktes aldrig ta slut:

Soff-ferre

Danne.

Söt-Frida.

Tjänna!
Fat Bastard-Rebecca.
Fat Bastard-Frida.

Fat Bastard-Danne.

Natten fortsatte sedan med en massa dryckesspel vid köksbordet. Mäkta trevligt!

Jag tackar och bockar för den kvällen!


Helgen gick således någorlunda i seghetens tecken efter det mäktiga alkoholintaget, men på söndagen var jag faktiskt duktig och tog mig iväg på ett träningspass med Robin. Körde faktiskt ett jävligt bra biceps- och ryggpass, och klappade mig själv lite extra på axeln när jag cyklade hem sen.
Idag var jag minst lika duktig - klev upp strax efter 7 för att fara till gymmet till 9 och träna igen med Robin. Ben och mage köttades, och även idag gjorde jag faktiskt ett riktigt bra pass! Knät svek mig nästan inte alls, och jag var riktigt glad när jag cyklade hem efteråt.
Hem och duscha, snygga till mig lite:


... Och sedan har det faktiskt bara varit en jävligt soft dag.
Pratat någon timme med Linda och skrattat som alltid.
Handlat och intagit mat:
Blev keso, kalkon, babyspenat och körsbärstomater. Bara för att man är lat behöver man inte vara onyttig, hah!

Kvällen har sedan mest spenderats framför datorn samt i telefon med Fridis. Helt sjukt vilken abstinens man kan få efter den kvinnan! Vi träffades i fredags och jag saknar henne redan! Ett långt samtal var därför välbehövligt!

Då det står gym kl 9 imorgon bitti med Robin på schemat, igen, så börjar det nalkas sängdags nu.
Då har jag bjudit på en uppdatering av helgen i alla fall.

Sleep tight, people!


Och du, våga kalla mig för fitta framför mina ögon istället för bakom min rygg nästa gång, så kan vi ta en fin diskussion...

Kommentera här: