Dagens

DAGENS:
Humör: Lite bitter på förkylningen, men i övrigt happy
Planer: Snygga till mig något, hämta ut paket, hämta en tv, kurera
Lyssnar på: Faithfully
Artist: Journey
Tv program: Har ännu ingen tv, hämtar en idag
Bästa: Paket från gymgrossisten samt smartgirl har äntligen kommit!
Blogg: -

Väder: Det är grått, det regnar... Men är man sjukling så är det inte hela världen.
Gjort: Dushat, druckit frukost
Beroende: Sällskap
Känsla: Tränings-abstinens
Sämsta: Förkylningen... Jag vill också in och gymma!!
Klädsel: Svarta byxorna, jeansskjortan
Mat: Frukost: As usual - proteinshake, multivitamin och kaffe. Till middag nalkas eventuellt Chicken Tikkah Masala (dock gjord på quornbitar).
Frisyr: Nyduschat, på väg att torka, so far
Citat: Jag till Gustav: "Näe, jag kommer nog inte träna idag eftersom jag är helt sårig i halsen".
Gustav: "Har du provat svälja plåster då?"
Saknad: Karro och Martina (kökshäng <3 )
Vän: Fridis, simply the best <3
Plats: Sängen
Pryl: Surfplattan
Minne: Sommaravslutningen, Klubbviken, med bästaste kollegorna
Längtan: En heltidstjänst
Köp: Kontot förblir nog orört idag.

 
// Rebecca

Kommentarer:

1 Martina:

Saknar det jag med <3

Kommentera här: